““Azərqaz QSC-nin direktoru Ruslan Əliyevin KİV-lərə verdiyi müsahibələr ümid yaradırdı ki, bu sahədə insanlara daha yaxşı xidmət üçün yeni qaydalar qəbul ediləcək. Amma görürəm ki, vəziyyət "yenilər köhnələrin atasına rəhmət oxutdurur" prinsipindən kənara çıxmır".Bu sözləri “AzPolitika.info”ya müraciətində Zərdab şəhəri, S.Mahmudov küçəsində yaşayan Tahir Qasımov bildirib.
Şikayətçi mexaniki sayğacının fotosunu 1 yanvar tarixindən “Azərqaz”ın qeyd etdiyi nömrəyə göndərsə də, 10 gün ərzində ona əvvəlki limitlə qaz sərfiyyatının hesablandığını bildirir: "Bu il qiymət artımları ilə bağlı əhalinin narazılığını nəzərə alan “Azərqaz” ASC guya, operativ qaydada 4-5 gün ərzində sayğacların sıfırlanacağını bildirmişdi. Ona görə də qurum abonentlərə xəbardarlıq etmişdi ki, hər bir abonent sayğacının şəkilini çəkib, “104” qısa nömrəsinə göndərsin. Amma bu köhnə üsul bir çox abonent kimi mənə də çətinliklər yaratdı. Yanvarın 1-i səhər saat 9-10 radələrində sayğacın fotosunu çəkib qeyd olunan ünvana göndərdim və hər şeyin həll olunduğunu zənn etdim. Dünən ev ünvanıma göndərilən bildirişdə 12 gün keçsə də, mexaniki saygacın sıfırlanmadıgını, 10 gün ərzində əvvəlki tariflə qaz pulu hesablandıgını gördüm. Bu idimi “Azərqaz”ın tətbiq etdiyi yenilik? Bu insanları aldatmaq və onların cibinə girməkdir”.
“Azərqaz” ASC-nin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin rəhbəri Eldəniz Vəliyev “AzPolitika.info”ya açıqlamasında bildirib ki, bütün xidmət sahələrində sərfiyyatın ölçülmə müddəti 30 gün müəyyənləşdirilir: “Ötən ilin sonuncu sərfiyatı dekabrın 10-da olub. Deməli, növbəti bildiriş müddəti yanvarın 10-da verilməli idi və belə də oldu. Yəni limitin yenilənmə müddəti hər ilin yanvarın 10-dan, 10-na kimi ölçülür. Abonentin 1 ili, yəni 365 günü belə tənzimlənir. Növbəti sərfiyyat göstəricisini alacaq abonentlər, istehlak etdikləri hər bir kubmetrə görə 12 qəpik ödəyəcəklər”.
Bütöv.az