Ən yüksək bal toplayanlar bu məktəblilərin şagirdləridir .....                        I və IV qrupların imtahan nəticəsi açıqlandı .....                        3 tondan artıq çətənə məhv edildi .....                        Partiyasını buraxan deputat yenidən namizəd oldu .....                        Baş prokuror Türkiyənin Konstitusiya Məhkəməsinin sədri ilə görüşdü .....                        Paris İrəvandakı eks-səfirinə yeni vəzifə verdi .....                        Ermənistan prezidenti Fransada .....                        III və IV qruplarda rəqabət daha güclü olacaq .....                        Qarabağ Universitetinin yeni dekanı kimdir? .....                       
Dünən, 09:50
Tofiq SALEHİN poeziyasından yarpaqlar


Tofiq SALEHİN poeziyasından iki yarpaq

Azərbaycan

Ey üçrəngli al bayrağım,
Göy üzündə sən dalğalan!
Öz rənginlə tutulubsan,
şəhidlərin al qanından!
Vətən kimi varlığısan, rəmzisən sən Azadlığın!
Qoy olmasın bu dünyada, bircə damcı sinə dağın,
Bir gün belə, tuş gəlmə sən nə borana, nə də qışa,
Qızıl donlu gün, Günəşlə, al baharla dur baş-başa,
Nə bir duman, nə çən qonsun, alnındakı o tunc qaşa,
Əbədi ol bu dünyada, min il belə, azad yaşa,
Azərbaycan! Azərbaycan!

Bu dünyada bircə gün də, dar ayağın, qoy olmasın,
Bu aləmdə nə düşmənin, nə də yağın, qoy olmasın,
Bağ, bağçanda bir çiçəyin, bircə gülün, qoy solmasın,
Azərbaycan! Azərbaycan!

Cəmiyyətim, sənsən mənim,
Hürriyyətim, sənsən mənim,
Səadətim, sənsən mənim,
Məhəbbətim, sənsən mənim,
Ədalətim, həqiqətim,
Qətiyyətim, sənsən mənim.
Canımdakı dəyanətim,
Qolumdakı güc-qüvvətim, sənsən mənim!
Hekayətim, rəvayətim,
Nemətim də sənsən mənim!
Sərvətim də sənsən mənim!
Andım, eşqim, saf niyyətim sənsən mənim,
Axşam, sabah söz-söhbətim sənsən mənim,
Azərbaycan! Azərbaycan!

...Ey ağ saçlı Odlar Yurdu, odu sönməz ocağımsan,
Sən ki, mənim yurdum, yuvam, qızıl, gümüş yatağımsan,
Müqəddəssən yaranışdan, cənnət, behişt torpağımsan,
Azərbaycan! Azərbaycan!

Bir dünyasan, bir həyatsan, külli-aləm, kainatsan!
Sən xoşbəxtsən,
Göylər aydın, yerlər rahat, sən azadsan!
Azərbaycan! Azərbaycan!


...Bəxtiyarsan, günəş kimi qaynar, isti qucağın var,
Od yurdusan min-min belə, odu sönməz ocağın var,
Yer altında neftin, qazın, fantan vuran yatağın var,
Qızıl, gümüş mədənisən, nemət dolu torpağın var,
Səmaları qucaqlayan Tanrı kimi dağların var,
Bar-bəhərli, tükənməyən min-min bağçan, bağların var,
Yazda, yayda qucağına, ellər axan yaylağın var,
Durna gözlü, sərin-sərin, diş göynədən bulağın var,
Maral gəzən, ceyran qaçan oymaların, oylağın var,
Bu dünyanın hər yerindən, axıb gələn, qonağın var!
Azərbaycan! Azərbaycan!

Sərdar olan qayalarda, şah dağlarda qar olmasın,
Torpağında nə yapalaq, nə də bayquş, sar olmasın,
Bircə gün də nəhəng dünya, övladına dar olmasın,
Quşların da yuvasına, şahmar girib, mar olmasın,
Bu qəhrəman millətimin bir kəsi də xar olmasın!
Azərbaycan! Azərbaycan!

Qucağında böyümüşəm, xanimanım, beşiyimsən,
Sən ki, mənim yurdum, yuvam, öz evimsən, eşiyimsən,
Mən ki, sənin şair oğlun, sən ki, mənim öz adımsan,
Sən ki, mənim vuran qəlbim, saf niyyətim, muradımsan,
Yerdə, göydə uğur verən, mənim qartal qanadımsan,
Azərbaycan! Azərbaycan!

Döyüş vaxtı düşmənlərə təslim olsam,
əsir düşsəm, fərmanım da sənsən mənim!
Xəstə düşsəm loğmanım da, dərmanım da sənsən mənim,
Ümidim də, inamım da, imanım da sənsən mənin!
Azərbaycan! Azərbaycan!
Bakı

Sevimli himni tək, oxunacaqdır

Vətənmiz nə böyük, bir aləm olub,
Həyatmız gah qılınc, gah qələm olub,
Gah sevinc, gah fərəh, gah da qəm olub,
O böyük dahilər, məndə cəm olub,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Şam kimi alışan, yanan bir canam,
O taylı, bu taylı Azərbaycanam!
Nə böyük aləməm, böyük cahanam,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Qızıl, gümüş mədənidir torpağım,
Aranım, yaylağım, cənnətdir dağım,
Şeirdir, sənətdir mənim qonağım,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Saçlarım çal-çaldır, qaşlarım dən-dən,
Yerlərlə, göylərlə yaranmışam tən,
İçimdə yerləşir, bu böyük Vətən,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Vətən qəmlənəndə, qəməm, ay ellər,
Vətən sevinəndə, şənəm, ay ellər,
Bu Vətən, bu torpaq mənəm, ay ellər,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Kitab tək önümdə açılır aləm,
Gecə də, gündüz də əlimdə qələm,
Mən də bir nəğməkar, şeyda bülbüləm,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Nələrə qadirdir, bizim bu torpaq,
Aç qoca tarixi, sən varaq-varaq,
O, Tanrı dağlara, dönüb, yaxşı bax,
Prometey odudur, bu od, bu ocaq,
Dünyanın ilkindən o, verir soraq,
Heyrətə qərq olur, hər gələn qonaq,
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Başına döndüyüm, ay bizim ellər,
Ölərmi dahilər, böyük əməllər?!
O böyük dahilər, məndə cəm olub,
Həyatım gah sevinc, gah da qəm olub,
Fırtına qoparıb, xəyal başımda,
Bakı! Azərbaycan, durur qarşımda!

Vətənsiz gözlərim, müdam yaş olar,
Ağlım uçub gedər, ağlım huş olar,
Həyatım, varlığım qarlı qış olar,
Gözümdə nə yuxu, nə də tuş olar,
Ürək buz bağlayar, ürək daş olar!
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Çağlayan ilhamım şəlalələrdi,
Mənim od ürəyim, od lalələrdi,
Həmdəmim pərvanə, divanələrdi,
Yanmaqda günəşlə yarışıram mən,
Alovdan od tutub, alışıram mən,
Vətənlə, qəlbimlə danışıram mən,
Gecə də, gündüz də çalışıram mən,
Təbimdə çaylar tək aşıb, daşıram,
Şeirlər yaradıb, nəğmə qoşuram.
Bir Vətən eşqinə, qələm çalıram!
İlhamı Vətəndən, eldən alıram!

Yaranan bir gündən, söz aşiqiyəm,
Yerlərə, göylərə sığmır düşüncəm,
Məndən şeir umur, bu böyük aləm,
Yazmağa, yazmağa çağırır qələm!
Qaynar təbim şeir, ilhamım şeir,
Məsləkim, məqsədim, məramım şeir,
Həyatım, varlığım, amalım şeir,
Əqidəm şeirdir, vicdanım şeir,
Ağlayan, inləyən kamanım şeir,
Fəryadım, fəğanım, amanım şeir,
Kədərim, möhnətim, dərdim, ələmim,
Gecə də, gündüz də yazan qələmim,-
Şeirdir, sənətdir, ay bizim ellər!
Yerlərə, göylərə sığmır düşüncəm,
Kitab tək önümdə açılır aləm,
Yazmağa, yazmağa çağırır qələm!
...Ay ellər, desəm ki, ilhamda təkəm,
Çoxunun qəlbinə toxunacaqdır!
Xalqımda bu mərdlik, bu hünər ki, var,
“Günəşə köçsə də, Aya köçsə də,
Yüz illər, min illər gəlib keçsə də”,
Mənim bu yazdığım şeirlər ki, var,
Məkkəm, Kəbəm olan Azərbaycanın, -
Sevimli Himni tək, oxunacaqdır!
Bakı,
14.02.2024
Dünən, 08:22
TƏBRİK EDİRİK!


TƏBRİK EDİRİK!

Bu gün gözəl ziyalı, uzun illərdi ətraflarda onu tanıyan, yardımına ehtiyacı olan hər kəsə təmənnasız xidmət göstərən Elman həkimin doğum günüdür. Onu bu münasibətlə ailə üzvləri, iş yoldaşları, dostları, doğmaları təbrik edirlər. Sağlamlıq, uzun ömür və fəaliyyətində uğurlar arzulayırlar.
Biz də “Bütöv Azərbaycan” qəzetinin kollektivi olaraq qəzetimizin təəssübkeşi və redaksiyamızla daimi yaradıcılıq əməkdaşlığı edən qələm dostumuzu təbrik edir, ona yeni-yeni yaradıcılıq uğurları diləyirik. Bir də arzu edirik ki, şirin qələmindən süzülən maraqlı, bəzən duzlu-məzəli, bəzən də kəskin satiralarını redaksiyamızın poçtundan əskik etməsin.
Əziz oxucular, fürsətdən istifadə edib öz geniş dünyagörüşü, nümunəvi davranışı və ləyaqətilə hamının rəğbətini qazanmış dostumuzu sizlərlə də tanış etmək istədik:
Rüstəmov Elman Süleyman oğlu 26 iyul 1966- cı ildə Qərbi Azərbaycanın Zəngəzur mahalının Qafan rayonunun Aşağı Girətağ kəndində anadan olub. 1991-ci ildə Azərbaycan Dövlət Tibb Universitetini fərqlənmə diplomu ilə bitirib. 22 il Milli Orduda hərbi provizor kimi müxtəlif vəzifələrdə xidmət edib.
Ehtiyatda olan tibb xidməti polkovnik-leytenantıdır.
“Xoşbəxt günlərimin açı göz yaşları”, “Başkəsənlər”, “Anama məktub”, “Novruzda açılan atəş”, “Dürmək restoranı”, “Tanrı ürəklərdədir” və s. kitabların müəllifidir. E. Rüstəmovun hekayələri xarici ölkələrdə tərcümə olunaraq çap edilib. 2014-cü ildə “Qafqaz Media”-nın “Nurlu qələm” mükafatına layiq görülüb.
Hərbi Jurnalistlər Birliyinin tədbirlərinin təşkilində fəal iştirakına və göstərdiyi dəstəyə görə “Vətənoğlu” Fəxri Diplomu ilə təltif olunub.
Elman Rüstəmov doğrudan da əsl Vətənoğludur. Vətənoğlu, bir daha təbrik edirik!
16-07-2024, 18:14
Ruh yüksəkliyi qəlbin işığını artırır


Ruh yüksəkliyi qəlbin işığını artırır

Duyğuların gözəlliyi, insan qəlbinin həyat eşqini çoxaldır.
Hisslərin harmoniyası, insanın ozünün -özüylə fikir mübadiləsini tənzimləyir.
Həyat işığının axtarışı, insan zəkasının gücündən asılıdır. İşıqlı həyat eşqinə sahib olmaq insanın mənəvi aləminin sublimasiyasından yararlanır. İnsanın özünün- özüylə apardığı fikir mübadiləsi , onun həyat düşüncəsinin ruhaniyyətindən qidalanır. Çağdaş şeirimizin sənət-söz dünyasına rəng qatan şairələrimizdən biri də Konul Şirvanlıdır. Şairin poeziyasının həyat müstəvisində, insanın mənəvi dünyasının ruhunda həyat eşqinin çalarları əks olunur.
"Dərd" geyindi , "çuxa"mı,
"Həsrət" bükdü, "yaxa"mı...
Səbri, "iman" toxumu,
Yaradana, "həmd" olsun!

Günəş batdı içimdə,
Qəm karvanı, "köç"ümdə...
Sığal gördüm saçımda, -
Yaradana, "həmd" olsun!

Həyat müstəvisi, insanın könül dünyasının aynasıdır.
Həyat müstəvisi, insanın yaşam tərzininin görsənən üzüdür.
Həyat müstəvisi, insanın yaşadığı həyatın unudulmayan canlılığıdır.
İnsanın könül dünyasının aynasında, onun həm keçmişi əks olunur, həm də gələcək arzularının umacaqları. Yaşam tərzinin həyat üzünün canlılığı, insanın könül dünyasının saflığına aydınlıq gətirir. Keçmişin işığında gələcək axtarışı insanın mənəvi həyat körpüsünün sağlamlığını ortaya qoyur.
Geriyə boylananda,
Gördüm, "xarabalıq"dı!
Ömrü, bölənlər- bölüb,
Yerdə qalan, "qalıq"dı!

Geriyə boylananda,
Dərd oynadı yerindən...
İnsanlıq görünmürdü,
Vicdanların, "kir"indən!

Geriyə boylananda,
Günəş "qara", Ay "qara”!
"Kürək", çəkirdi ömür,
"Zülməti", yara- yara!
...
Məhəbbət, insanın mənəvi dünyasının ruhu həyat dözgüsüdür.
Məhəbbət, insanın könül dünyasının həyat bağlantısıdır.
Məhəbbət, insan hisslərinin ən ali düşüncəsinin "öz"üdür.
İnsan qəlbinin ruhu həyat dözgüsündə, sevginin gücü var.
Könül dünyasının bağlantısı, insan qəlbinin həyat eşqini yaradır.
Insanın ali hisslərinin, "oz"ü, həyati hisslərin harmoniyasını üzə çıxardır.

Məhəbbətdən, "şeir" yaza bilmirəm,
O "duyğu"dan, çoxdan küsüb getmişəm.
Kim deyir ki, daha sevə bilmirəm?
Mən ömrümü, sevgiyə həsr etmişəm !

Olubsa da gözlərimdə, yaş- gilə,
Boylanmışam, bu həyata eşq ilə…
Tab gətirib, hər acıya - müşgülə,
Bu dünyanın, "sınağı"nı sevmişəm!
...
İnsanın könlü, insanın həyata şüurlu münasibətini yaradır.
İnsanın könlü, insanın mənəvi dünyasının ruhi əksini aşkarlayır.
Insanın könlü, insanın arzu və istəklərini həyata bağlayır.
Həyata şüurlu münasibətin qarşılığı, insanın özünü tapmasıdır.
Mənəvi dünyanın ruhi əksi, insanın əməlindədir.
Arzu və istəklərin həyat bağlılığı, insanın həyat duruşu ilə ölçülür.
Könül Şirvanlının lirikasının həyati rəngarəngliyi, insan hisslərinin dolğunluğu ilə seçilir.
Bir gün məni itirsən,
Darda düşün, darda gəz!
Görsən, izim bilinmir, -
Səslən, intizarda gəz!

Tapammasan üzülmə,
Düşün, xəyal olmuşam...
"Qorxu" olub, "dərd" olub ,
Gözlərinə dolmuşam!

Qəlbin həyat ruhaniyyətindən yaranan əsərlərdə, insanın mənəvi dünyasının ruhi həyat eşqi əks olunur. Ruhun həyat düzəni, daima insanın yaşam tərzinin görsəl üzüdür. Könül dünyasının həyat iztirablarının verdiyi kədər hissi, daima insanın mənəvi aləmini tənzimləməyə xidmət edir.
Mənəvi hiss, insanın könül axtarışını həyata şüurlu şəkildə bağlayır.
Həyat tərzinin sağlamlığını yaradan ruhi sağlamlıqdır.
Kədərin həyat məntiqi, insanın ruhunun iradə gücünü nümayiş etdirir.
Könül Şirvanlının lirikasının həyat ritorikası, insanın mənəvi aləminin gözəlliyini əks etdirir.
Qələm burda, mən də burda,
Dərdləşirik, Söz ağlayır...
İstəyirik, qaçaq dərddən,
Arxamızca, göz ağlayır!

Ürək vurub, ömrü başa,
Arzu - ümid, çıxıb boşa...
Xəyallar da, dəyib daşa,
"Çınqı" çıxıb, köz ağlayır!

...
Ruh, insanın əbədi dünyasının həyat ritmidir.
Ruh, insanın mənəvi dünyasının ülviyyətidir.
Ruh, insanın könül sevgisinin həyat axtarışıdır…
Əbədi dünyanın həyat ritmi, ruhun həyat atəşindən doğan arzuların gücündən asılıdır. Mənəvi dünyanın ülviyyəti, insanın yaşam tərzinin həyat üzünün canlılığı ilə yaranır. Könül sevgisinin hədəfində həyat insanın ruh yüksəkliyi var .
Könül Şirvanlının lirikasının həyat ritorikası öz sağlam həyat eçqi ilə seçilir daima…
Ən gözəl dostlara, Şirvan elindən,
Laləli- nərgizli, gül gətirmişəm…
Şeirdən-nəğməgən, min çələng hörüb,
Arzulu- dualı, dil gətirmişəm!

Aşmışam dağların, keçmişəm düzün,
Basmışam bağrıma, hər odun - közün…
Kökləyib saz üstə, ən şirin Sözün,
Coşdurub sevdasın, sel gətirmişəm!

..
Vida, insanın insana olan "ünsiyyət bağının" sonlanmasıdır.
Vida, insanın yaşam duyğusunun "həyat bağının" itməsidir.
Vida, insanın könül körpüsünün "sevgi bağının " qırılmasıdır.
Ünsiyyət bağının sonlanması, əlaqələrin durğunluğu ilə qurtarır.
Həyat bağının itməsi, yaşamın sona çatması anlamını daşıyır.
Sevgi bağının qırılması, nifrətin yaranması ilə nəticələnir…
Könül Şirvanlının poeziyasının həyat ruhu sağlam düşüncənin həyati-psixoloji ruhundan yaranan duyğularla tənzimlənir daima.
Burda son ayrılıq, burda son "vida",
Günəşin bərq vurub, batdığı yerdi...
Böyümək həvəsli, gənclik xəyallı,
Arzular ünvana, çatdığı yerdi!

Keçmişlə gələcək, durub üz - üzə,
Duyğular nə sətrə- sözə sığmayır..
Bitir bir "hekayə", ayrılır dostlar,
İndidən bu həsrət, gözə sığmayır!

Lirik düşüncə, insanın könül dünyasının həyat bağlantısıdır.
Lirik düçüncə, insanın mənəvi dünyasının ruhi həyat döngüsüdür.
Lirik düçüncə, insanın könül sevgisinin həyat axtarışıdır.
Könül Şirvanlının lirikasının həyat hədəfində, insan qəlbinin həyəcanverici duyğuları öz əksini tapır.
Şairənin poeziyasının həyat müstəvisində insan hisslərinin dolğunluğu öz həyat ruhunun ifadəliliyi ilə əks olunur.
Uğurlar arzulayıram Şairə xanıma!
..

Hörmətlə: Nəsib ABİD,
filoloq,
26 iyun 2024-cü il.


15-07-2024, 09:53


Onun kəlağayı sevgisi


Onun kəlağayı sevgisi

GÜLLÜ ELDAR TOMARLI – KƏLAĞAYINI URVATDA TUTAN XANIM

Bəllidir ki, hər kəs bu dünyanı fərqli düşüncələrlə görür. Kim maddi, kim mənəvi, kim isə elmi nailiyyətlərinin gücü ilə həyatın inkişafını çiyinlərində daşıyır. Seçimimiz həm də ruhumuza, tərbiyəmizə bağlıdır.
Haqqında yazmaq istədiyim insanın bir dəqidə belə boş vaxti yoxdur. Elə hey tədbirlərdə, ictimai fəallığındadır. Özü də bunu poetik dillə etiraf edir:
Zəmanə çağırır, yığnağa çəkir,
El-oba arxadan qınağa çəkir.
Bu necə qismətdi deyə bilmirəm,
Deyən, tale məni sınağa çəkir.

Hər kəsə üzü gülər, könlü açıq bir soydaşımızdır Güllü xanm. Əsl Azərbaycan qadınıdır. Belə insanlara seçilmişlər deyirlər, mənə görə onlar enerjilərini son damlasına qədər xərcləyən, müqayisə olunmayan zəhmətkeşlər, fədakarlardır.
Güllü Eldar Tomarli 1969-cu il iyulun 13-də Gürcüstanın Rustavi şəhərində anadan olub. Soykökü Qazaxın İncə dərəsinin Kəmərli kəndindəndir. Rustavi şəhərinin 7 saylı məktəbində təhsil alib. Gənc yaşlarından yazıları ilə Rustavi şəhər nəşriyyatlarında çıxış edib.
Haşiyə: Ona inam, ümid verən bir hadisədən yazmaq istərdim. Orta məktəb şagirdi olarkən tanınmış şairləri, ədəbi mühitin nümayəndələrini məktəbə dəvət edərək tədbirə hazırlaşır. Tədbirin vaxtından xeyli keçir, amma qapıda kimsə görünmür. Güllü çarəsiz qalıb ağlamağa başlayır. Bir az da keçir, anasını qapıda görür. Təəccüblənərək sakitləşir. Anasının tədbirdən xəbəri yox idi, sonra eşitmişdi. Bir müddətdən sonra məktəb qapısında maşınlar ğörünür və tədbir başlayır. Anasının tədbirə qəfil gəlməsi və ədəbi mühitin diqqəti ona güvən verir. O zamandan onun özünə məxsus maraqlı, bənzərsiz həyat səhifələrı başlayır. Rustavi Azərbaycanlıları Mədəniyyət mərkəzinin idarə heyətinin üzvü, qadınlar şurasının sədri, gürcü qəzetlərinin Azərbaycan üzrə xüsusi müxbiri, “Aşıq Pəri” məclisinıin sədr müavini, mətbuat katibi olub. Güllü xanım “Beləcə qal, nolar, könlüm”, “Bir az sazdan, bir az sözdən”, “Aşıq Pəri” inciləri tərtıbatçısı Aida xanım” kitablarının müəllifidir.
Güllü xanım artıq uzun illərdir Azərbaycanda, Bakidadır və burda fəaliyyətini davam etdirir. Şeirlərindən birində yazır:
Muraz verdi əzəldən bu yurd mənə,
Yollar açdı dağlarda boz qurd mənə,
Güllü bilər, yaxın düşməz dərd mənə
Anam dedim, Vətən dedim bu yurda.


Mübaliğəsiz demək olar ki, Ğüllü xanım ölkəmizin ədəbi-mədəni hadisələrinin dayaq nöqtəsindədir. Bu xanımın fəaliyyətini izləməyə imkan tapmırsan. Gürcüstanın, Təbrizin, Türkiyənin, Orta Asiyanın ədəbi mühitini bizlərə tanıdır. Həmçinin, bizim şairlərin də şeirlərinin özbək, gürcü və s. dillərə tərcüməsinin təqdimatını aparır. Bundan əlavə, o, daşnak terroristlərinin rejiminə qarşı mübarizəyə qatılan qaçaq həyatı sürən insanların həyatından bəhs edən Alı Kavkazyalının “Qartallar sınır tanımaz” kitabının təqdimatını keçirib. Şairə, publisist, Azərbaycan Yaziçilar Birliyinin, Aşıqlar Birliyinin, Jurnalistlər Birliyinin üzvüdür. Güllü xanım Dərviş Osman Əhmədoğlunun “Mən Borçalıda qaldım” kitabının redaktoru, Maksim Sarıqayanın “Göyçə həsrətli bir ömür”, Əhməd Qəşəmoğlunun “Eşqdən o yana bax”, Aqşin Əlikərimlinin” Təbrizdən Təbrizə təqdimat”, Səfər Boluşlunun “Məndən” və sair sənət adamlarının şeir kitablarının təqdimatlarını aparan və öz ifasında şeirlərdən parçalar da səsləndirəndir.
İllərdir ki, o, “Mirvarid Dilbazi Poeziya Məclisi” ictimai birliyinin sədridir. Mən də, arada bir o məclisin tədbirlərinə gedirəm. Amma ora necə düşdüyümü heç özüm də bilmirəm. Sadəcə sevinirəm ki, xalqın yaratdığı folklor nümunələrindən bəhrələndim. Çox vaxt tədbirlər onun Əhmədlidə yerləşən evində keçirilib. Sonralar tədbirlər üçün Güllü xanıma müxtəlif məkanlar qapı açdı. “Ev ofisi” isə öz yerində. Ora həm də Kəlağayı muzeyidir.
Mirvarid Dilbazi poeziya məclisində unudulmaz şairənin yaradıcılığı ətraflı təblığ olunur. Məclis folklorumuza, ənənələrimizə, xüzusi ilə aşıq yaradıcılığına güzgü tutur. “Dədə Qorqud” ictimai birliyinin sədri Xətai bəy məclisin daimi qonaqlarındandır. Şairlər, təşkilat nümayəndələri, rəssamlar, aşıqlar Güllü xanımın məclislərinin daimi qonaqlarıdır. Aşıq Gözəl Kəlbəcərlinin səsi bizi dağların çiçəklərinin ətrinə, sazı ozanların əks-sədasına kökləyirdi. Poeziya məclisinin idarə heyətinin üzvü Vüsal Seyranoğlunun xidmətını qeyd etməmək mümkün deyil. Tədbirlər M. Dilbazinin, Dədə Ələsgərin, Səməd Vurğunun Vətənimizi tərənnüm edən şeirləri ilə başlayırdı. Uzaqdan, yaxından gələn hər kəs özündə ruh dincəlişi tapırdı.
Mirvarid Dilbazi yaradıcılığının bu günkü oxuculara daha əlçatan olması ilə əlaqədar təşəbbüslər göstərərək şeirlərini ədəbiyyat nümayəndələri ilə birlikdə “Bənövşələr üstə göz yaşı” və “Öz içindən yanan bir ocağam mən” kitablarının latın əlifbasına çevrilməsinə nail olub. İctımai birliyin üzvləri ilə Qocalar evində konsertlərlə çixiş edirlər, çoxlu sayda şəhid tədbirləri keçirilir. Rəssam Gülnarə Məmmədova da Azərbaycanın uzaq bölgəsindən gələrək, çəkdiyi şəhid portretlərini, yaradıcı insanların rəsmlərini tədbir iştirakçilarına nümayiş etdirir.
Güllü haqqa olmaz əvəz,
Yurd verilməz, yurd bölünməz
Şəhid olan vallah ölməz,
Ağlama, şəhid anası.

Güllü xanımın ideyalarla dolu həyatı mənəvi harmoniyasına bağlıdır. Səmimi, olduqca diqqətli, ailə dəyərlərinə qiymət verən fəal Azərbaycan qadınıdır. O, II Türk Dünyası simpoziumunun iştirakçısı olub. II və III Türk Dünyası ədəbiyyat və kitab festivallarında ıştırakçı, moderator olub. Güllü xanım sabaha inamla, həyat yanğısı ilə yaşayır. Bir ğün nənəsinin ona verdiyi noxudu kəlağayını başına örtərkən fikrə gedir:
“Bəlkə yüz illərin yadiğarı olan kəlağayının təbliğatına başlayim?” Tərəddüd içərisində qalır. Əvvəlcə bu ideyanın reallığı onda şübhələr yaradır. Həyəcan dolu günləri başlanır. Evində şəxsi Azərbaycan Kəlağayı Muzeyi yaradır. Teleçəkiliş qrupları, qəzet müxbirləri bu ünvandan o qədər reportajlar hazırlayıblar ki!..

Azərbaycan qadınının bir ovuca yerləşən, amma içi dolu eşqi, isməti, mərhəməti, məharətı, qüssəsi, mərdliyinin rəmzi olan kəlağayı -şahanə baş örtüyümüz! Əğər kəlağayı bu günə qədər qorunub saxlanıbsa, bu Azərbaycan qadınının ruhunun, gözəlliyinin rəmzi, mənəvi qüvvəsinin təzahürüdür. Azərbaycan kəlağayısının təbliğatı elimizi bürüdü. Bu təşəbbüs kəlağayı haqqında olan təsəvvürümüzü təşkil olunan tədbirlərlə büsbütün dəyışdi. Azərbaycanın, demək olar ki, bütün bölgələrində keçirilən sazlı-sözlü kəlağayı tədbirləri el bayramına çevrildi. Bədii təfəkkürün məhsulu kəlağayımızda kökümüzün ruhu olan dühalarımızın – Nizami Gəncəvinin, Pənahəli xanın, Nəsiminin, Qasım bəy Zakirin, Abbas Tufarqanlının, Aşıq Ələsgərin, Xurşidbanu Natəvanın, Üzeyir Hacıbəylinin, Səməd Vurğunun portretləri yaradıldı. 54 üsulla əmələ gələn kəlağayıda yaranan portretlər milli-mənəvi dəyərlərimizə böyük töhfədir. Azərbaycan kəlağayısı millətləri, müxtəlif sənət adamlarını birləşdirdi.
Güllü xanım Azərbaycan Respublikası Qeyri Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin elan etdiyi qrant müsabiqələrində qalib olaraq iki kitab ərsəyə gətirdi. Kəlağayı haqqında 76 şeir toplanmış kitab Dədə Ələsgərə istinadən “Kəlağayı əlvan qıyqacı” adı ilə nəşr edilib. İkincı kitabı “Azərbaycan kəlağayısı min illərin yadigarı” da bizlərə gözəldən-gözəl töhfədir. Bu uğurlar Güllü xanıma dövlət tərəfindən göstərilən diqqət və qaygının təzahürüdür. O, dayanmır, yenə ruhundan qaynaqlanır. Kəlağayı Güllü xanım üçün əfsanəvi baş örtüyü idi. O, artıq kəlağayı simvoluna çevrilmişdir.
Azərbaycanın müxtəlif bölgələrindən olan qadınlar Güllü xanımın ətrafına toplandı. Onlar yetərli kəlağayı qrupu təşkil etdilər. Qrup isti bir ailə ocağına çevrildi. Və aşkara çıxara bilmədikləri istedadlarını güvənli şəkildə biri-biriləri ilə bölüşməyə başladılar. Bu gün qrupu şairlər ocağı adlandırmaq olar. Hər bir xanım bacardığı qədər kəlağayını şeirlərində yaşatmaq həvəsindədir və çox istedadla Azərbaycan qadınının əfsanəvi baş örtüyünü mənəvi düşüncələrindən süzərək şeirlər məcmuəsinə çevirir. Şeirlərdə sevgi, həyəcan, həyat bilğiləri, talelər, insan xarakterləri əks olunur. Xanımların biri-birinə isti münasibətləri, kəlağayıya olan sevği şeir kitablarına həvəsi artırmağa başladı və nəticəsi yeni kitabların yaranması oldu. “Anam kəlağaydı, kəlağay anam” və “Anam kəlağaylı bir muğam idi” adlı kitabları işıq üzü gördü. Bu kitablarda Güllü ocağına yığılan xanımların duyğu və düşüncələri ipə-sapa düzülüb. Onlar-Brilyant Atəş,Yeganə Məmmədova, şairə, publisist Sevil xanım., Arzu Yaqubqızı, Könül İbrahimsoy, Sevda Səfərli, Adilə Nəzər, Şölə Cəlilə Məmmədova, Həvva Nazim, Mərziyə Sarvan, Məhluqə Gədəbəyli, Aliyə Rzayeva, Ağaminə xanım, Əzizə xanım, Xədicə xanım şeirləri ilə bizi dünyanın gözəlliklərinin seyrinə aparır.
Prezident təqaüdçüsü Tərlan xanım Musayeva, Hənifə xanım, Kəmalə xanım, Fatimə xanım, Yasəmən xanım, Lilpar xanım tədbirlərin fəal iştirakçılarıdır. Sadaladığım xanımların əksəriyyəti Azərbaycanın bütün bölgələrində keçirilən kəlağayı təbligatı tədbirlərində Güllü xanımın yanında olublar. Şəhidlərin ana və bacıları da qrupun üzvü kimi keçirilən tədbirlərdə iştirak edərək təsəlli tapırlar. Bu mənəvi qadın ordusunu birliyə gətirmək

Güllü xanımın əvəzsiz zəhmətidir.
Hər dəfə tədbir üçün lazımı ləvazimatları daşımaq, üstəlik 50 kəlağayı ilə məkanı bəzəmək və s. böyük zəhmət tələb edir. Bir dəfə tədbirdən sonra kəlağayiları toplayarkən Güllü xanım dedi bükməyin onu səhərə qədər oturub kitab formasında bükəcəyəm. İki il ərzində fasiləsiz o, bu işləri görürdü. Və nəhayət, 27 aprel 2024-cü ildə Azərbaycanda ilk dəfə möhtəşəm sazlı-sözlü kəlağayı festivali keçirildi.
Xanımların yaradıcılığına diqqət də davam edir. Bu yaxınlarda Güllü xanımın təşkilatçılığı ilə şairə, publisist Brilyant Atəşin “Nənəmin kəlağayısı”, Arzu Yaqubqızının “Nağıl kəlağayım, sirr kəlağayim” adlı şeir kitablarının təqdimatı keçirildi.
Neçə vaxtdır Gülllü xanım narahatdır. Yenə iç boğçası açılır. Muzeyi təsəvvüründə al-əlvan rənglərdə görür və Qurama toxunuşuna başlayır. Çox maraqlı əl işləri ilə bu ilin iyun ayının 20–21-i İçərişəhərdə keçirilən Beynəlxalq Qurama Festivalına dəvət alır.
İftixarla deyim ki, kəlağayı 2014-cü ildə UNESCO-nun geyri-maddi mədəni irsin reprezentativ siyahısına daxil edilmişdir. Güllü xanım kəlağayı təbliğatını ictimaillət arasında elə ürəkdən aparır ki, sazla-sözlə elə vəsf edir ki, artıq qadınlarımız kütləvi şəkildə kəlağayı örtməyə başlayıblar.
Güllü xanım torpağına, millətinə sonsuz sevgi ilə yaşayır. Ailəsinə də tövsiyəsi budur. Bu baxımdan oğluna müraciəti maraqlıdır:
Sevgi qapısına ol açar, oğlum.
O yolu getməyi düz bacar, oğlum.

Azərbaycana sevgi ilə baxan, onu gözəl görmək istəyən Güllü xanımı 55 illik yubileyi münasibətilə ürəkdən təbrik edirəm.
...İki ilə yaxın fasiləsiz davam edən tədbirlərin birindən çıxarkən ondan soruşdum ki, artıq kəlağayı mövzusu bitdimi? Hələ indi başlayıram,-dedi.
Yolunuz açıq olsun Güllü xanım!
Natəvan ƏLİYEVA,
“Ailələrə Dayaq” xeyriyyə ictimai birliyinin sədri



14-07-2024, 16:28
DÜNƏNİN, BUGÜNÜN, SABAHIN QƏZETİ


DÜNƏNİN, BUGÜNÜN, SABAHIN QƏZETİ

“Vedibasar” qəzetilə, onun təsisçisi və baş redaktoru Sərtib İslamoğluyla tanış olduğum gündən düz 14 il keçir. Bu xoş təsadüf Azərbaycanımızın Müstəqillik Günü ərəfəsində olduğuna görə yaşadığım o xoş xatirələri hər il bu ərəfədə xəyalımda bir daha yaşayır, xoşhal oluram. Yaxınlarımla bölüşürəm. Məmnunluğumu gizlətmirəm.
Amma bu dəfə borc bildim ki, bir-birini tamamlayan bu ideoloji-sosial tandem barədə təəssüratımı, fikirlərimi daha geniş auditoriyada oxucularla bölüşüm, vətən həsrətiylə yaşayan niskilli yurddaşlarımın 20 ildən artıq müddətdə ürəyinə su çiləməyi, dərdlərinə şərik olmağı, nikbinlik ruhunu saxlamağı, hər birimizin qəlbindən doğma yurdlarımıza körpü salmağı bacaran “Vedibasar”ın əməyindən, əzəmətindən danışım. Bəli, cürətlə deyə bilərəm ki, “Vedibasar” sadəcə bir qəzet deyil, o, 20 ildən artıq müddətdə dövlətimizin siyasi-ideologiyasına, milli-mənəvi, tarixi və maddi-mədəni dəyərlərin qorunmasına xidmət edən ideoloji baza və aparıcı təbliğat maşınıdır.
Dahi Heydər Əliyevin tez-tez müxtəlif kürsülərdən öz çıxışlarında olduqca nikbin və kəsərli tərzdə “Qərbi Azərbaycan ərazilərindəki əzəli torpaqlarımıza qayıdacağıq” mesajının eskiz-layihəsinin həyata keçirilməsinin davamı olaraq Ölkə Prezidenti İlham Əliyevin Qərbi Azərbaycana Qayıdışla bağlı Qərbi Azərbaycan İcmasındakı məlum 24 dekabr 2022-ci il tarixli proqram xarakterli tarixi çıxışı və ondan sonra verilən əməli start da göstərdi ki, “Vedibasar” öz fəaliyyətini olduqca nikbin ictimai-siyasi notlar üzərində qurub, indiyədək dövlətinin və xalqının mənafeyi üçün ləyaqətlə xidmət edib.
***
2010-cu ilin bu günlərində tanınmış ziyalı, professor Əsgər Zeynalovla Azərbaycan nəşriyyatına getmişdik. 6-cı mərtəbənin dəhlizinə çatanda birdən o, qolumdan çəkib üzərində “Vedibasar” lövhəciyi yazılmış bir qapıya tərəf yönəltdi məni. “Gəl bura, səni bir qeyrətli oğulla tanış edəcəyəm” dedi. Daxil olduq otağa. Otaqdakı üzü nurlu insan indi artıq çox yaxşı tanıdığım Sərtib müəllim idi. Əsgər müəllim bizi tanış etdikdən sonra bir az dərdləşdik. Söhbətimizin qayəsi şəxsi həyat problemləri deyil, milli dəyərlər, elm, mədəniyyət, işğal olunmuş torpaqlarımız, vətən, yurd həsrəti barədə oldu. Təxminən 20 dəqiqəlik söhbətdən və Sərtib İslamoğluyla tanışlıqdan çox məmnun qaldım. “Vedibasar” qəzeti barədə əvvəllər geniş məlumatım olmasa da bu görüş, bu təbii, doğma münasibət məni ovsunladı. Yavaş-yavaş mən bu qəzetə, kollektivə bağlanmağa başladım. Etiraf edim ki, “Vedibasar”la, onun təsisçisi və baş redaktoru Sərtib İslamoğluyla tanış olduqdan sonra sanki üzümə bir ümid qapısı açıldı. Əvvəl vaxtlarda bura dərc edilmək üçün məqalələr aparırdımsa, daha sonra vətən həsrətiylə dolan ürəyimi boşaltmaq üçün də getməyə başladım. Sanki təsəlli almaq üçün özümə bir isti ocaq, qibləgah tapdım. Çünki “Vedibasar” redaksiyasında Sərtib müəllim başda olmaqla kiçik kollektiv tərəfindən o qədər gözəl, doğma, milli-dəyərlərlə dolu atmosfer yaradılıb ki, adam bura gələndə getmək belə istəmir. Bir stəkan çaylarını içib, pozitiv əhval alana kimi heç səni buraxmırlar da. Bura nə qədər “qanıqara” gəlsən də gedəndə pozitiv əhvalla, sanki vətən qoxusunu almış kimi, o isti ocaq qırağında bir stəkan çay içmiş kimi gedirsən burdan. Güman edirəm ki, “Vedibasar” bu minvalla özü yaşamaqla bərabər yüzlərlə, minlərlə, on minlərlə yurd həsrətli insanı mənəvi olaraq yaşadır.
Görünür, məhz qeyd etdiyim bu isti münasibətlərə görə bu gün informasiya məkanında yazılı mətbuatın rəqabətdə bir qədər geri qalmasına baxmayaraq ayda iki sayı çap olunan “Vedibasar” hələ də öz oxucu auditoriyasını saxlamaqda davam edir. Düşünürəm ki, köhnə mətbu yayım ənənəsindən çıxmadan sürətli informasiya dövründə rəqabətə davam gətirməsi və ciddi maliyyə çətinliklərini dəf edə-edə bu günədək oxucularının xidmətində olması, yalnız abunəçilərin hesabına özünü maliyyələşdirən, ayaqüstə qalan “Vedibasar”ın kimlik vəsiqəsidir. Yəqin ki, bu qəzet sevilməsə, oxucunu təmin edə bilməsə idi iyirmi ildən artıq müddəti belə şərəflə gəlib bu gün də bir yazılı mətbu orqan olaraq ölkəmizin ictimai-siyasi həyatında iştirak etmək qüdrətinə, qabiliyyətinə malik ola bilməzdi.
“Vedibasar” üzərində olduqca məsuliyyətli və şərəfli bir missiyanı daşıyır. Müstəqil ictimai-siyasi qəzet olaraq ölkədə baş verən ictimai-siyasi hadisələrdən, ölkə rəhbərliyinin uğurlu siyasi, diplomatik addımlarından tutmuş, son illərin ən aktual məsələlərindən olan Qərbi Azərbaycan İcmasının gördüyü işlərə, keçirdiyi tədbirlərə, ölkəmizin elmi-mədəni nailiyyətlərinə, tarixi məlumatlara, tədqiqat-araşdırma materiallarına, sosial-iqtisadi məsələlərə, poeziya nümunələrinə, idman uğurlarınadək bütün mövzuları işıqlandırmağa macal tapır. Maraqlıdır ki, bütün bu vacib amillər yüksək səviyyəli, peşəkar jurnalistika işi çərçivəsində qəzetin öz dəst-xəttinə uyğun olaraq uzun illərboyu sistem halında idarə olunur. Görünür, bu peşəkarlıq Sərtib müəllimdə hələ illər öncə, Respublikanın başı üstünü qara buludlar aldığı ötən əsrin 88-ci illərində Qarabağda azğın separatçıların baş qaldırdığı vaxtlarda müvafiq Dövlət strukturunda mətbuata nəzarət vəzifəsini yerinə yetirdiyi dövrdə formalaşmışdı. Həmin dövrdə o nəinki separatçı xarakterdə olan yazıları respublikanın mətbu orqanlarında dərc olunmasının qarşısı alıb, həm də onlara bilavasitə himayədarlıq edən Mockva təyinatlı yerli rəhbərlərlə mübarizə apararaq Azərbaycan, dövlətimiz naminə, özünü təhlükə qarşısına ataraq qətiyyətini, sözünün kəsərini ortaya qoya bilmişdi. Məhz möhkəm xarakterli, saf əqidəli, vətənpərvər Sərtib Məhərrəmov özünü bu mübarizə meydanında sübut edə, gələcək peşəkar jurnalist karyerasına möhkəm təməlli yol sala bilmişdir. O yol ki, bu gün özünün də dediyi kimi - “öz əqidə, amalı və sevgisindən” yaradıb ərsəyə gətirdiyi, balası qədər sevdiyi və artıq özünü respublikanın mətbuat məkanında təsdiq eləmiş “Vedibasar”ı evlərə, qəlblərə, eləcə də elm, mədəniyyət ocaqlarına aparır. “Vedibasar” materiallarından mənbə kimi istifadə edilir. Bu məqamları nəzərə alan Sərtib İslamoğlu maliyyə çətinliklərinə baxmadan qəzetin illik saylarını kitab şəklində çap etdirməklə oxucu üçün daha rahat şərait yaratmış və bununla jurnalistika sahəsində bir ilkə yeniliyə imza atmışdır. Yeri gəlmişkən, bu yaxınlarda “Vedibasar”ın artıq 21-ci cildi də işıq üzü gördü.
Düşünürəm ki, məhz elə həm qəzetin qazandığı nüfuzuna, sanbalına, həm də baş redaktoru Sərtib İslamoğlunun peşəkar, yenilikçi jurnalist kimi müsbət keyfiyyətlərinə görədir ki, ölkəmizdə və onun hüdudlarından kənarda yaxşı tanınan akademik Nizami Cəfərov, Hidayət Orucov, Polad Bülbüloğlu, Əsgər Zeynalov, mərhumlar Buludxan Xəlilov, İsrafil Məmmədov, elm, incəsənət, mədəniyyət, siyasət adamlarının yazıları mütəmadi olaraq bu qəzetdə dərc edilir, oxucu xidmətinə təqdim olunur.
Əlavə etməyi borc bilirəm ki, bu peşəkar mətbuat işçisinin doğum günü də məhz öz peşə bayramıyla üst-üstə düşür. Bu təsadüfdür, yoxsa tale, alın yazısı? Bilmirəm.
Odur ki, fürsətdən istifadə edib bu yüksək kürsüdən Sərtib İslamoğlunu həm qarşıdan gələn yubiley 70 yaşı, həm də 22 iyul Mətbuat Günü münasibətilə böyük səmimiyyətlə təbrik edirəm!
Bütün qeyd etdiyim vicdanlı, ləyaqətli işlərə görə artıq ölkəmizin mətbuat arenasında öz imzasını təsdiqləmiş, tutduğu doğru yolla başıuca addımlayan əziz “Vedibasar”ımızın yaradıcısı və sükanı arxasında olan Sərtib İslamoğluna, eləcə də kollektivin digər üzvlərinə və bu qəzetin nüfuzuna, cəfakeşliyinə böyük dəyər verib məqalələr dərc etdirən, böyük elmi titullara və nüfuza malik olan ziyalılarımıza öz təşəkkürümü bildirir və deyirəm: “Zəhmətiniz hədər deyil, əziz dostlar!”

Hüseyn-Xəzər,
AJB-nin üzvü

"Bütöv Azərbaycan" qəzeti 12 iyul 2024
14-07-2024, 13:43
Azərbaycanda ədəbi tənqid varmı?


TƏRANƏ DƏMİR YAZIR:

Azərbaycanda ədəbi tənqid varmı?

Bu günkü ədəbiyyatımız oxucunu qane edirmi?

Kitaba tələbat niyə bu qədər aşağıdır?

Bayağı “əsər”lər gündəmi necə zəbt edib?

Niyə hər kəs məsuliyyəti üstündən atır?



Hal -hazırda bütün sahələrdə olduğu kimi, ədəbiyyat da yeni tarixini yaşayır. Bu tarixin hansı özəllikləri var və oxucu ən çox hansı sözün acıdı? Ümumiyyətlə bu günkü ədəbiyyatımız oxucunu qane edirmi? Azadlıq və demokratiya pərdəsi arxasında hansı proseslər gedir və ədəbiyyat müasir standartlara cavab verirmi? Klassiklərdən nümunə götürülürmü və ya kökümüzdən tamamilə uzaqlaşmışıq?
Köksüz, qolsuz, budaqsız ədəbiyyat niyə müasirliyin simvoluna çevrilib?
Sual çoxdu. Elə verilən cavablar da…
Nəşriyyatlar bir ucdan kitab istehsal edir. Güclü və ya gücsüz. Mənalı və mənasız. Keyfiyyətli və keyfiyyətsiz. Axır ki, durmadan kitab dərc olunur. Bu boyda bolluğun içində bəs kitaba tələbat niyə bu qədər aşağı səviyyədədi? Oxucu ədəbiyyatdan uzaqlaşıb, ya ədəbiyyat oxucunu qane etmir? Elektron ədəbiyyat bəlkə kitaba olan tələbatı azaldıb?
Oxucu ona lazım olan materialları bir toxunuşla əldə edə bilirsə, bütün kitabxanalar hər kəsin evinə köçübsə, hər şey bu qədər asanlaşıbsa, demək kitab almaq və oxumaq səviyyəsi çox aşağı düşüb. Bununla belə oxucu sayının azalması kitab istehsalına təsir etmir. Bəlkə elə ədəbiyyatı gözdən salan faktorlardan biri də kəmiyyətdi. Mahiyyət və keyfiyyət arxa plana keçib. Ən ağrılı hal odur ki, məzmunsuz, bayağı, mənasız “əsər”lər gündəmi zəbt edib. Ən pisi də budur ki, bu yazıların təbliğatı da güclü gedir. Əsl sözü işıq üzü görə bilmir, pərdə arxasında qalır. Bu qədər bolluğun içində oxucu da çaş-başdı. Nəyin pis, nəyin yaxşı olduğunu anlamaqda çətinlik çəkir. Qərarsızdı oxucu. Ədəbiyyat fərdilikdən çıxıb, kütləviləşib. Üzü işıqlı, içi qaranlıq kitablar gündəmi zəbt edib. Yalançı təriflər, bir -birini təkrarlayan təqdimatlar kütləvi hal alıb. Qarşılıqlı “layk ” ( bəyəndim) azarkeşliyi formalaşıb. Söz keçib arxa plana. Nəticədə ədəbiyyatın bütün sahələrində durğunluq yaranıb.
Keçmişdə senzura vardı. Yerindən duran yazarlıq eşqinə düşmürdü. İstedad sözünü deyirdi. Yazarlar sözünü və özünü təsdiq edənəcən neçə qat qabıqdan çıxırdı. Oxucu isə ruhuna yaxın, doğma əsərləri alıb oxuyurdu. Bununçun xüsusi kitabxanalar və satış mərkəzləri vardı. Məcburiyyət və məhkumiyyət yox idi. İndi yazıçı, şair kitabını satmaqçun küçə alverindən belə çəkinmir. Özünə, şəxsiyyətinə hörmət edən, sözünə söykənən yazarlarsa zamanla ayaqlaşa bilmir. Çəkilib bir kənara. Narazılığını bildirməkdə də çətinlik çəkir. Çünki səsçoxluğu ilə qaraguruh ədəbiyyat öndədi. Qəribə abı -hava yaranıb ədəbiyyat sahəsində. Xoşa gəlməyən hallardan biri də odur ki, mənasız çevrə ədəbiyyatı formalaşıb. Əsəri oxumadan fikir bildirmək adət halına çevrilib. Ədəbi tənqid ədəbi tərifə keçib. Bunun bir tərəfi də maddiyyatla bağlıdı. Bir çox tənqidçilər fikrini satır bir növ. Demək burda dövran, zaman, yaşamaq faktoru da var.
Bəs ümumiyyətlə ədəbiyyatın qapısı tənqidə açıqdımı?
Axı bilirik ki, ədəbi inkişafın bir mərhələsi də tənqiddən keçir. İdeal heç nə yoxdu. Əlbəttə ki, qərəzlə tənqidi də eyniləşdirmək olmaz. Ədəbi tənqid vicdanla, obyektiv və qərəzsiz olmalıdı. Bəs biz nə qədər tənqidə davam gətiririk? Ədəbi tənqid hansı mərhələdədi? Mən səni təriflədim, sən də buna qarşılıq verməlisən prinsipi ilə yanaşılmamalıdı sözə.
İndi başqa sahələrdə olduğu kimi bu sahədə də qohumbazlıq, dostbazlıq, yerlibazlıq hökm sürür. Həmçinin tapşırıq və sifarişlə yazılan yazılar (ədəbi təriflər) da az deyil. Tənqidin yolu çörək pulundan keçir. Senzura və qadağa da yoxdu. Heç nəyə söykənməyən, havadan asılı yazıları təbliğ və tərif etmə adi hal alıb.. Bunun gələcək travmalarından xəbərsiz tənqidçilər işin maddi tərəfini fikirləşirlər əsasən. Hər kəs məsuliyyəti öz üstündən atır. Hərə öz prizmasından yanaşır sözə. Yazarlar da, tənqidçilər də. Qəribə şöhrətpərəstlik azarı yaranıb ədəbiyyatçılarda. Hamı tərifə qaçır.
Axı əsəri təhlil edəndə onun müsbət tərəfləri ilə yanaşı, qüsurlarını və nöqsanlarını da açıb göstərmək lazımdı. Təpə -dırnaq heç nə ideal ola bilməz axı. Onu görmək, qeyd etmək və bu nöqsanların arada qalxması üçün yaradıcıya yol göstərmək lazımdı. Bu inkişaf deməkdi, yaradıcının sözə bir az da məsuliyyətlə yanaşmasına kömək etməkdi. Təkrar edirəm –qərəzsiz və məqsədsiz. Əsərin keyfiyyətinə və məzmununa toxunmadan, uçurub tökmədən. Əlbəttə söhbət əsl ədəbi nümunələrdən gedir. Bazar ədəbiyyatını təbliğ və təqdir etməksə ədəbi tənqidçilərin öz peşələrinə barmaqarası yanaşmalarının nəticəsidir.
Qaragüruhçu ədəbiyyat göbələk kimi artdıqca ədəbi tənqid də sıradan çıxır. Zənnimcə ədəbiyyata dövlət nəzarəti olmalıdı. Əks təqdirdə bizə miras qalan sözü çətin ki, qoruyub gələcək nəsillərə ötürə bilək. Həyəcan təbili çalmanın əsl vaxtı deyilmi?
Təranə DƏMİR,
AYB-nin və AJB- nin üzvü


13-07-2024, 14:21
Qərbi azərbaycanlılar Gəncədə bir araya gəliblər


Qərbi azərbaycanlılar Gəncədə bir araya gəliblər- FOTOLAR

Butov.az-ın Gəncə müxbirinin verdiyi məlumata görə, Qərbi Azərbaycan İcması Mığrı(Mehri) rayon icmasının təşkilatçılığı ilə “Əzəli-əbədi dədə-baba yurdu Qərbi Zəngəzurdan deportasiya edilən və Gəncə şəhərində məskunlaşan sakinlərlə görüs “ tədbiri keçirilib.

Ümummilli Lider Heydər Əliyevin abidəsi onünə tər güllər qoyulduqdan sonra tədbir Yeni Azərbaycan Partiyasının Gəncə Təşkilatının inzibati binasında davam etdirilib. Qərbi Azərbaycan İcmasının Gəncə numayəndəsi, əslən mehrili olan dosent İlqar Cabbarov giriş sözü ilə tədbiri açıq elan edib. Mığrı(Mehri) Rayon İcmasınin sədri, akademik Fikrət Əliyevin salamını tədbir iştirakçılarına çatdırıb. Sonra YAP Gəncə Təşkilatının sədri Bayram Aslanov, GDU- nun humanitar məsələlər üzrə prorektoru, dosent Gülsüm Fətəliyev, GDU professor və müəllimləri, Nüvədi və Aldərə camaatı çıxış edib.
Hər kəs gecmi, tezmi, amma mütləq dogma torpaqlara qayıdacaqlarına inam ifadə edib. Tədbir iştirakçıları görüşün yüksək səviyyədə təşkilinə görə Mıgrı(Mehri) Rayon İcmasının sədri, akademik Fikrət Əliyevə, Yeni Azərbaycan Partiyasının Gəncə Təşkilatının sədri Bayram Aslanova, Gəncə Dövlət Universitetinin humanitar məsələlər üzrə prorektoru, dosent Gülsüm Fətəliyevaya, dosent İlqar Cabbarova , Gəncə Dövlət Universitetinin professor -muəllim heyətinə, Aldərə və Nüvədi camaatına, Qərbi Zəngəzurdan olan həmyerlilərimizə minnətdarlıqlarını bildiriblər.











13-07-2024, 10:05
MEHRİ YOXSA  MEĞRİ?

MEHRİ, YOXSA MEĞRİ?

Hörmətli redaksiya,
"Bütöv Azərbaycan" qəzetinin 28 iyun tarixli sayında “Qərbi Azərbaycan Kuboku” uğrunda mini futbol turnirinin açılış mərasimi -26.06.2024 xəbəri verilirdi. Çoxlu sayda şəkillər də oxuçulara təqdim edilirdi. Təbii ki, bunlar xoşdu. Həmin səhifədə “Meğri komandası və meğrililər “ də yazılıb.
Hər dəfə Meğri adı oxuyanda rahatsızlıq keçirirəm. Haqlıyammı? Haqsızammı? Hələ ki, qəti deyə bilmərəm. Bir məqamı bilirəm, rəsmi KİV də , özəl də bu adı hər iki variantda oxuculara təqdim edir. El arasında müəyyən imiç sahibi olan şəxslər də hər iki variantda işlədir. Məgər bunlardan hansının düzgün olduğunu ayırd etmək çox çətindirmi? Yəqin ki, mütəxəssis rəyinə ehtiyac vardır. Mənsə bu məqsədlə, necə deyərlər ip ucu verə bilərəm. Bəlkə də onu əldə tutmaq bizi məqsədə aparıb çıxarmaqda köməkçi ola bilər.
Yaxşı xatırlayıram, yeniyetməlik illərimdə divar təqvimi deyilən çoxvərəqli təqvim dəbdə idi. Hə, divardan asıldığından belə adlanırdı. Təqvimdə ilin hər gününə aid bir vərəq olurdu. Vərəqin üz tərəfində həmin günü göstərən iri rəqəm (ədəd) yazılırdı. Daha hansısa məlumatlar xırda hərflərlə yazılırdı. Vərəqin arxa tərəfindəsə kim və ya nə haqdasa maraqlı məlumatlar qısaca verilirdi. Vərəqlərdən birinin arxasında yazılmışdı ki, İran imperiyasının azərbaycanlı əsilli Şahı yay fəslində qızı ilə birgə istirahət məqsədiylə Araz çayını aşaraq Şimala, ölkəmizin əsrarəngiz guşələrindən olan Zəngəzura üz tutmuşdu. Şah sevimli qızının ürəyinə yatmış sahədə çadırlar qurulması əmrini vermişdi. Qayıdarkən isə xoş istirahətli günlər keçirdikləri bu səfalı torpaq sahəsini qızının adı ilə MEHRİ adlandırmışdı.
Təəssüf olsun ki, Şahın adı və Zərgəzurda keçirilmiş günlərin tarixi yaddaşda qalmayıb. Lakin Şahın qızının adı və onun həmin məkanı qızının adıyla bağlı adlandırması unudulmayıb. Odur ki, bu qədim və səfalı guşənin MEHRİ kimi adlandırılması yəqin ki, düzgün olardı.
Hər ehtimala qarşı belə də etmək olar. Tariximizin həmin dövrünü əhatə edən zaman kəsiyinin tədqiqatçılarından birinin yazısının və ya onunla müsahibənin qəzetinizin səhifəsində dərci də “MEHRİ və ya MEĞRİ?” sualının cavabını dəqiqləşdirmərə köməkçi ola bilər.
Ümidvaram ki, bu məsələnin cavabı təkcə mənə rahatsızlıq gətirmir.

Hörmətlə,
Rəsul RƏXŞANLI.


13-07-2024, 08:43
Qərbi Azərbaycan İcması Polad Poladovu təltif edib


Qərbi Azərbaycan İcması Polad Poladovu təltif edib

Butov.az xəbər verir ki, Qərbi Azərbaycan icmasında keçirilən görüşdə İcmanın fəal qurucularından olan Polad Poladov İcma rəhbərliyi tərəfindən Fəxri Fərmanla təltif olunub. Tədbirdə Qərbi Azərbaycan İcması İdarə Heyətinin sədri, Milli Məclisin deputatı Əziz Ələkbərli P.Poladovun icmanın formalaşmasındakı, xidmətlərindən və onun bu yolda göstərdiyi fədakarlıqdan söhbət açıb. Sonra Fəxri Fərmanı təqdim edib.
Qeyd edək ki, Polad Osman oğlu Poladov Qərbi Azərbaycan İcmasının strateji məqsədlərinin həyata keçirilməsi, Qərbi azərbaycanlıların təşkilatlanması, Qərbi Azərbaycan həqiqətlərinin təbliği istiqamətində xidmətlərinə görə 50 illik yubileyi münasibətilə təltif olunub.
Yubilyar Qərbi Azərbaycan İcması rəhbərliyinin xidmətinə verdiyi dəyərə görə minnətdarlığını bildirib.

Xatırladaq ki, Polad Poladov 1974-cü il iyunun 6-da Zəngəzur mahalının Qafan rayonunun Kurud kəndində döğulub. 8 illik təhsilini doğma kənddə alıb. Tam orta təhsili Bakı şəhərindəki 106 nömrəli məktəbdə başa vurub. 1999-cu ildə Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyasının bakalavr pilləsini, 2001-ci ildə isə magistr pilləsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib. 2001-2003-cü illərdə həqiqi hərbi xidmət keçib. 2003-cü ildə baş leytenant hərbi rütbəsində ordu sıralarından tərxis olunub.
20 ildən çoxdur mülkü həyatını xeyirxah işlərə, el-obaya, dövlətə, millətə xidmətə həsr eləyib.
10-07-2024, 15:30
Təbrik edirik


ÜRƏKDƏN TƏBRİK EDİRİK!

Bu gün qohumum, sinif yoldaşım və dostum Ramizin doğum günüdür. Ramiz Tahirov Zəngəzur mahalının Qafan Rayonunun Kurud kəndində doğulub. Orta məktəbi Gığı kəndində başa vurub. Ali təhsilli, peşəkar inşaatçıdır. Uzun müddət böyük tikinti trestinə rəhbərlik edib. Ramizin elə xasiyyəti var ki, istər
oxuduğu məktəblərdə, istərsə işlədiyi kollektivlərdə, istərsə də yaşadığı məhəllələrdə yalnız dostlar qazanıb. Çünki Ramizin mayası xeyirxahlıqdan yoğrulub. Budur səhərin gözü açılandan sinif yoldaşlarının təbrikləri başlayıb.
Xatırladım ki, Ramiz Tahirov Gığı kənd orta məktəbini 1975-ci ildə bitirib.


Elə ona görə də 1975-ci ilin məzunlarının sevimlisidir. Ramiz əzizim, səni təbrik edirik, sağlam ömür, firavan həyat arzulayırıq. Arzu edirik ki, gəncliyində çəkdiyin çətinliklər, vətən həsrəti geridə qalsın! Ahıl çağlarını ürəyincə yaşaya biləsən! Biz də şirin söhbətlərini dinləyə-dinləyə yol yoldaşın olaq. Səni öpüb, bağrımıza basırıq.

Hörmətlə: Gığı məktəbinin 1975-ci il məzunları adından Tamxil Ziyəddinoğlu
����������� ��������� ������ � �����-����������.
��� dle ������� ��������� ������� � �����.
���������� ���� ������ ��������� � ��� �����������.
Sorğu
Saytımızda hansı mövzulara daha çox yer verilməsini istəyirsiniz?


Son buraxılışımız
Facebook səhifəmiz
Təqvim
«    İyul 2024    »
BeÇaÇCaCŞB
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Reklam
Hava
Valyuta
Reklam

Sayğac
Xəbər lenti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto
Erməni tərəfdən Azərbaycan mövqeləri belə görünür... - VİDEO






Bütöv.az
Video
"Vətən Qəhrəmanları" Şəhid İlyas Nəsirov


All rights reserved ©2012 Butov.az
Created by: Daraaz.net Wep Developer By DaDaSHoV
MATERİLLARDAN İSTİFADƏ EDİLƏRKĦƏN PORTALIMIZA İSTİNAD ZƏRURİDİR!!!