Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin fəaliyyət istiqamətləri üzrə sosial şəbəkələrdən cari ilin iyun ayı ərzində 613 vətəndaş müraciəti cavablandırılıb.
Butov.az xəbər verir ki, Səhiyyə Nazirliyinin mətbuat xidmətindən AZƏRTAC-a verilən məlumata görə, müraciətlərdən 381-i birbaşa cavablandırıldığı halda, 160-ı yönləndirilib.
Məlumata əsasən, nazirliyə sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciətlərdən 72-si "əsassız müraciət" kimi dəyərləndirilib.
Qeyd edək ki, vətəndaşlar sualları ilə bağlı Səhiyyə Nazirliyinin "Qaynar Xətt" xidməti (9103) ilə də əlaqə saxlaya bilərlər.